Morgonstund har guld i mund?
Klockan 7.40 vaknade jag av en liten Tindra som kilade in på toaletten. Sen dess har vi varit vakna. Vi låg och myste en stund och kollade på barnprogram innan vi släpade oss upp och klädde oss.

Vi hann med mycket denna morgon, Gröt till frukost, dammsuga av nere och sedan sprang barnen upp med alla sina leksaker. Lagomt tills vi skulle gå kom lilla Lexie, Per & Marias hund, så idag är vi hundvakt åt den lilla sötnosen. Barnen blev superglada och vovven fick såklart följa med och lämna på dagis.

Nu sitter jag här, helt trött och slut, tror jag ska passa på att vila sedan då jag varit på dagis och gett Adrian insulinet och mötet på min rehablitering.

Är det bara jag som får otroligt ont i huvudet då jag är trött??



Publicerad: klockan 10:33:05.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 10:46:06.
Postat av: Maria
Hej vännen!

Läste dina inlägg från igår...hoppas verkligen att allt löser sig så Adrian kan få ha en normal vardag som precis alla andra barn. Stå på dig!!!



Ta nu och vila så mycket du kan i dag, du måste vara rädd om dig.



Kram Kram
Postad: klockan 10:46:19.
Postat av: Maria
Hej vännen!

Läste dina inlägg från igår...hoppas verkligen att allt löser sig så Adrian kan få ha en normal vardag som precis alla andra barn. Stå på dig!!!



Ta nu och vila så mycket du kan i dag, du måste vara rädd om dig.



Kram Kram
Postad: klockan 12:12:18.
Postat av: unique
Ja, vila nu för en gång skull. Ibland behöver man faktiskt det för att hämta nya krafter...
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0