My baby...
Jag lyssnar på en otroligt fin låt just nu.. Britney Spears - My Baby. Den är så fin!

Här kan ni se hur det går med bullen som jäser på i ugnen.. det är inte långt kvar!

Uträkning utgår från dagens datum: Fre 13 nov 2009.
Din graviditet startade Tis 7 apr 2009.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Tis 21 apr 2009 (ägglossningen).
Du är på dag 221 av 280. (78,9%).
Du är i vecka 32.
Du har gått 31 fulla veckor och 3 fulla dagar (v31+3).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Mån 11 jan 2010
Du har 59 dagar kvar till beräknad förlossning.


Bilden är tagen i slutet av förra veckan... :)

Publicerad: klockan 18:14:15.
Arkiverad under: Graviditet

Kommentarer
Postad: klockan 19:51:24.
Postat av: annas Perssonliga
Hej!

Vad kul att du hittade in till min blogg :)



Så fin bebismage du har.Läste att bf var 11/1, min stora tjej är född den 12/1... en bra dag att fylla år på, hihi.



Kramar
Postad: klockan 00:50:32.
Postat av: MammaMaria
vart hittade du den där beräkningen? nyfiken
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0