Nostalgitripp..
Sitter här och kika på Gamla bilder på datorn.. Det är otroligt roligt att se en massa från när barnen var små, finns även en del filmklipp. :)

Kika här till exempel..


Tindra när hon var bebis.. :)


Adrian är här ca.. 2½ år.. Sötnosen! Detta är alltså taget för ungefär 3 år sedan.


Nu ska jag gå och kolla vad vi kan hitta på till maskeraden på dagis den 17/11...barnen ska vara ett djur ifrån skogen och Tindra beslutade sig nyss för en EKORRE.. Den blir nog svår. ;)

Adrian sitter nere och leker med sin kompis Albin som är här och hälsar på.

Publicerad: klockan 14:02:45.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 15:12:30.
Postat av: Cissi
Ja visst är det kul att titta på gamla bilder ibland. :) Hoppas att ni får en härlig lördag. Kramar Cissi
Postad: klockan 19:59:08.
Postat av: Tova
Åhh jag äälskar gamla bilder, vare sig det är från ens egna barndom eller andra tillfällen :)

då min son "ploppat ut" i januari har jag och sambon bestämt att vi minsann ska fota och filma jättemycket, tiden går ju så otroligt fort!

Längtar grymt mycket!

kramar
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0