Our Christmas.
Har ni lyssnat till Our Christmas med Shirley, Sonja och Sanna?! Den är riktigt fin och man får julkänslor utav den!



Vi har fått i oss Köttsoppa och Pannkaka..! Barnen var superglada över maten, Adrian älskar soppa och pannkaka, Tindra hurrade mest över pannkakan hon. Jag har till och med hunnit plocka undan i köket och nu väntar vi på att klockan ska bli lite mer så ska vi åka och hämta hem Alex från jobbet. Vi saknar honom nu!

Igår kväll såg vi Inglorious Basterds..jag tyckte den var superbra men somnade till slut på soffan. Vaknar till med ett ryck och tittar efter Alex, han sitter i någon typ av fosterställning och sover?! Väckte honom och sedan gick vi upp, när jag kommer upp har det hänt en olycka i sängen, stumpan låg där och sov och vi brukar ta henne och kissa om hon inte kissat precis innan hon somnat. Det hade hon inte gjort och eftersom vi somnat nere så hade olyckan skett. Det blev en dusch mitt i natten och byte av sängkläder.

Hon somnade om efter en liten stund..tog sockret på Adrian som låg bra. Otroligt skönt när han ligger så bra, man kan sova gott om natten då. Imorse vaknade jag av att Tindra sprang på toaletten, klockan var 7.07..och när hon kom och kröp ner hos oss så slog jag på tvn och barnprogram. Sedan klev Alex upp med barnen och tog dom till dagis...JAG fick sova ut! Så himla skönt.

Publicerad: klockan 18:19:19.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:07:44.
Postat av: Cissi
Hoppas att du har en mysig kväll! Kramar Cissi
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0