Out..again..
Dags att vandra bort till dagis en gång till. Idag ska en fröken ta insulinsprutan för första gången. Så får vi gå emellan såhär ett par gånger tills det funkar.

Vi har haft en mysig morgon, igår fick Adrian se Teskedsgumman och han tyckte den var rolig så imorse fick dom se en stund på den igen. Vi har haft en lugn morgon utan stress..Vi hann i god tid till dagis också. Otroligt skönt när morgonen börjar såhär bra.

Idag ska jag iväg och besikta bilen..lite nervös blir jag allt inför detta moment. Ska den gå igenom eller inte? :p Håll tummarna, vore skönt om allt ser bra ut. ;)

Jag är sugen på att lyssna på gammal musik nu och städa lite här hemma..snart dags att börja ta fram julsaker. 10 Dagar kvar till 1:a Advent! :)

Nu ska jag och min foglossning ta och gå igen..!


Publicerad: klockan 10:31:26.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 11:19:39.
Postat av: annas Perssonliga
Hej!

Hur länge har Adrian varit diabetiker? jag har själv en storebror som fick diabetes som barn så jag är uppvuxen med sjukdomen. Är lite orolig för att mina tjejer också ska drabbas då det verkar gå i arv i min familj.

Hoppas det gick bra när personalen skulle ge sprutan.



kram
Postad: klockan 18:26:00.
Postat av: -svantes mamma-
Jaa, de får man hoppas. Inte jätte kul o dela sin dag med sitt syskon tror jag :)



näää fy, jag har verkligen tappat orken för både städ o handla.... Känns så trist men när man väl sätter igång och städar så går de väl fint igen skulle jag tro. hehe



Tack detsamma!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0