Planering!
Nu ska jag gå ner till gubben och sätta mig en stund, vi ska prata lite bebissaker som ska fram samt hur vi gör med vagn?!

Sedan ska det planeras lite för julklappar som ska handlas i December, blir nog jag som står för det då han jobbar grymt mycket då! Men det är skönt om man bestämmer ungefär vad som ska handlas som man slipper springa runt och leta klappar som en höggravid stressad tok! ;)

Sedan blir det film och mys..bara me and my baby!!

♥lOvE♥



Publicerad: klockan 20:04:19.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 23:02:41.
Postat av: Pjoltas
Handla på nätet i lugn och ro.

Jag tycker den där hjärtbilden är lite läbbig.

=)
Postad: klockan 11:24:49.
Postat av: Daniel
Köp nåt nätt till mej!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0