Pynta?!
Jag var iväg och handlade lite förut innan jag hämtade hem barnen. Och jösses så mycket fina julsaker det finns på bara ICA! Jag kunde inte sluta kika på alla saker, vi köpte dock inget då denna månad är extremt tight! Ser ut som vi får vänta tills nästa månad innan vi får pengar, allt på grund av att A var tvungen att VABBA förra månaden. Det känns dock som att det var värt det även om han inte får lön denna månad utan bara lite VAB pengar.

Däremot har jag för ett tag sedan köpt hem lite pyssel att fixa här hemma med. Apelsiner och nejlikor, pepparkaksdeg (så vi kan baka lite), lite pyssel till adventsljusstaken och även en del annat pyssel.

Så nu ska jag försöka ta itu med städandet här igen, sedan ska det plockas ner julsaker. Och så fort vi städat blir det julpynt, jag har sett en hel del pynt i alla andras fönster idag. Så då tycker jag det är fritt fram, trots att jag har en svärmor som säger att man inte "ska" ta fram pyntet förrän 1:a Advent. ;)


Idag fick Teodor följa med hem. Så Adrian och han leker tillsammans nu och verkar ha så kul! :)




Publicerad: klockan 15:49:11.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0