SvinVaccin!
Igår kväll hade det tydligen kommit vaccin igen så idag åkte A iväg för att ta sin spruta..klockan var strax efter 13 och vi kollade innan vi for om det fanns vaccin, vilket det gjorde. Men när vi väl kom dit så hade det tagit slut.

Så nu får han vänta tills på Fredag, men vi vet inte om han kommer kunna ta då heller eftersom han jobbar. Det tar juh slut på en gång vaccinet nu. :/

Nu gick han just iväg och skulle hämta hem barnen..jag är så glad att jag slipper gå bort dit idag och bara för att jag slipper så känner jag nästan för att städa undan lite här hemma. Vilken lättnad att slippa gå bort till dagis ännu en gång idag. Jag har ont i fogarna nu..

Förut låg jag på soffan och såg Förlossningskliniken på 4:an..man måste ju förbereda sig! ;) Det ser så hårdhänt ut när bebisen kommer ut och barnmorskor och läkare vara drar och sliter i dom små...usch lite läskigt är det allt. :) Eller som när det kommer ut en bebis som inte skriker..då sitter jag som på nålar i soffan! Dom är otroligt snabba att få dom små att skrika och få "igång" dom.

Nej nu fortsätter jag njuta av lugnet som snart kommer brytas av att min familj kommer inramlandes..det ska bli mysigt att få hem dom!! :)



Publicerad: klockan 14:58:02.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0