Underkänt..?!
Eftersom jag får underkänt på städningen idag som inte alls blev av i den mån det var tänkt så får jag passa på att bedöma det positiva jag hunnit istället. Jag har hela veckan på mig med städningen. ;)

Jag har hunnit prata med Försäkringskassan, varför är det så många sura och irriterade människor som tar emot en där? Först fick jag ringa åt A (som jobbar) och prata med dom om hans VAB dagar för Adrian i oktober, vi fick hem papper idag om att vi måste skicka in läkarintyg (vilket redan är gjort) samt papper på att han inte varit på dagis (vilket vi också gjort för bra länge sen)...och jo men visst ser hon på kundtjänst det! Allt fanns där, och hennes kommentar var : "Dom får väl kolla nogrannare!" Haha...lite trött lät hon allt. ;) Men så hade jag en massa annat att ta upp också, tex att jag fått hem papper jag ska fylla i om mitt jobb till föräldrapenningen!? Jag blev juh av med mitt jobb i mars i år så det finns inte så mycket att fylla i där. Dessutom är jag sjukskriven. Dom har lite taskig koll just nu tror jag?!

Vi hann inte mer än lägga på så fick jag ringa upp igen,
kom då på att jag var tvungen att ändra om lite av Alex FP dagar som han ska ta ut för Tindra..det är lägsta nivå dagarna det handlar om och nu när han fick nytt schema stämde ju ingenting. Men denna gång fick jag en trevlig karl på tråden! :) Så han fixade det där åt mig.

Jag har nu suttit framför datorn och redan bestämt hur jag ska ta ut FP i januari - Februari...nu börjar det kännas nära! Jag har hunnit ändrat A:s årsinkomst som var helt fel på FK:s hemsida.

Ja ni ser, man hinner med en hel del nytta ibland..och vet ni, medans jag gjorde allt detta kunde jag både äta barnens låtsasmat som dom gjorde åt mig och surfa på nätet! Man får inte vara dum, det gäller att utnyttja tiden till max! ;)


Adrian när han var bebis, rödgråten efter timmar av ond mage och en
sliten pappa som gått och vaggat och burit! Jag bara älskar denna bild!
Mina fina killar!♥


Publicerad: klockan 22:21:04.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0