27 Oktober - Tisdag
God Morgon! Här var vi verkligen uppe med tuppen, Tindra vaknade klockan 6 och mådde inge bra i magen. Jag är så orolig att hon fått någon typ magsjuka eller liknande, lilltrollet. Men efter en stund lade vi oss i våran säng och Tindra låg och gosade med mamsen och till slut somnade hon om igen. Jag hade desto svårare att somna om då jag var lite orolig för henne, hon var ledsen och inte alls bra i magen.

Vid 8 kom Adrian in och vi gick ner och tog lite stick i finger och ben, då vaknade Tindra och kom ner även hon. Så dom har ätit frukost och sitter och tittar på film just nu.

Jag ska måla en sista gång på väggen i Tindras rum idag, och sedan ska taket målas. Alex fick hjälpa mig att måla igår då jag inte riktigt orkar lika mycket som tidigare. Min bästa äkta hälft! :) Så det tänkte jag försöka hinna med nu under morgonen då det är lugnt här hemma. Tror jag måste sova en timme sedan då Alex klivit upp då jag är trött efter denna långa morgon.

Men Tindras rum går alltså framåt, vi kanske kan sätta igång med tapetseringen ikväll om jag ser till att måla klart idag. Det vore finemang! :)

Kommer lite bilder senare på projektet. ;)

Publicerad: klockan 09:20:30.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0