Det är med sorg i hjärtat..
som jag idag skriver detta. Igår kväll blev vi inskriven på sjukhuset för 2 veckor framåt. Vår son har fått diabetes typ 1. Han har en massa dropp och sådant nu och är pigg. Men att få veta att ens son är sjuk är ingen lätt upplevelse, att det dessutom inte går att bota gör saken tyngre.

Det kan bli lite dåligt med uppdateringar här ett tag då vi kommer vara på sjukhuset så mycket vi kan för att lära oss om allting.

Det är otroligt jobbigt, man känner att man "borde" vara glad över att det inte är värre..men som maken sa, det kunde varit bättre också. Man känner en stor sorg då man får veta att ens barn är sjukt. Så är det bara.. Så måste det få vara.

Vi älskar dig vår fina duktiga kille!! Vad som än händer kommer jag och pappa stå på varsin sida och stötta dig i allt!!

Publicerad: klockan 21:24:52.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 22:24:51.
Postat av: marie
Hej vännen!

Usch vad tråkigt.

Vi tänker på er <3

Marie & Per
Postad: klockan 22:57:44.
Postat av: Helen
Många många kramar till er alla och allra helst till lillgubben. Vi kanske kikar förbi under besökstiden någonting i helgen.

Sov så gott!

Kramar
Postad: klockan 11:37:27.
Postat av: Angen & Algot
Huga då!

kramar
Postad: klockan 14:43:14.
Postat av: £lli£
Nej vad tråkigt! men det kommer gå fint!

har en massa i familjen med typ 2 som lever

som vanligt. Men det tar ju lite tid att ställa in allt och det är ju så tråkigt att ha ett sjukt barn.



Sänder massa kramar och kryahälsningar! KRAM KRAM =)
Postad: klockan 15:33:07.
Postat av: maja
Skickar många kramar till er!!!
Postad: klockan 20:19:07.
Postat av: Cissi
Nä men stackarn! Och stackars er, förstår er oro. Aldrig roligt att vara på sjukhuset. Hoppas att ni får den hjälp och det stöd ni behöver, och att du och bebisen mår bra! Kramar Cissi
Postad: klockan 10:44:33.
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA
http://hosmaja.blogspot.com/ ...jag kan inte längre läsa din blogg...kontakta mig!! ;)
Postad: klockan 16:57:02.
Postat av: unique
Åh, stackare där. Hur mår den lille?
Postad: klockan 15:35:04.
Postat av: Camilla
Tänk att tårarna håller på att rinna ur mina ögon nu. Att ett litet barn får diabetes gör mig så ont.Börjar alltid gråta då för jag om någon vet va diabetes skit sjukdomen handlar om.. De är INTE lätt som barn med diabetes. Jag tackar någon för att jag fick min diabetes när jag var 15 och kunde sköta den själv iallfall FAST de då också var svårt men man lär sig man får göra sina fel för att lära sig, så är de ju, inte lätt i början men de fixar sig.

Men detta kommer gå! Ni klarar detta. Läs min blogg så förstår du att jag gör ändå allt som alla andra människor gör men man får planera och tänka lite extra m.m..



Hur hittade du min blogg förresten? Kul att du läser den. Har inte riktigt tid att läsa din blogg nu men ska göra de när jag har tid så jag hänger med i vad som hänt.



Jag var 15 år som sagt när jag fick min diabetes.

Ha du eller ni också en fin dag!
Postad: klockan 15:38:35.
Postat av: camilla
såg någon hade skrivit att hon hade släktingar med diabetes typ 2 och dom lever som vanligt. Dibates typ 1 och diabetes typ 2 är INTE samma sak. Diabetes typ 1 är så mycket värre och jobbigare att dom anar inte..



Du kommer nu också få en massa korkade frågor från okunniga folk som inte förstår sig på diabetes och tror de är hur lätt som helst och har en helt annan uppfattning om diabetes. De är irreterande för oss diabetiker alltt höra allt dom tror så är de sååå fel!

Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0