Grötfrukost.
God Morgon...här börjar vi dagen med Havregrynsgröt. Försöker få liv i Alex också så han kan kliva upp och käka lite innan den är alldeles för kall. Imorse var vi trötta, hela högen. Drog oss en stund och sedan var det bara att kliva upp och sticka i fingret, som såg rätt bra ut. Ta insulin och sedan frukost på detta.

Vi ska göra oss redo nu för att åka upp på sjukhuset igen. Tindra skulle juh ha varit hos läkaren idag men det blev för stressigt, vi hinner inte med allt på en halvtimme, vi skulle vara där 8.30 och 8 är det frukost och insulin och sådant här hemma. Så dem får skicka hem en ny tid istället.

Jag fastnade framför en film igår kväll på tvn, så det blev en sen kväll. Dumt men så blev det iaf. ;)

Känner mig otroligt trött i huvudet, jag skulle behöva vara pigg och alert nu inför alla nya utbildningar på sjukhuset om Diabetes. Men så är det inte, inte idag. Idag är det trögt, segt och framför allt Måndag.

Jag hoppas på att få tag på Carro oxå och se om vi kan göra något åt mitt gråa hår?! Det ser otroligt hemskt ut. 26 år och redan Gråhårig, visserligen färgade jag mig till den färgen, så jag är inte gråhårig på riktigt iaf. :P Jäkla Graviditetshormoner att spöka sådär!

Nej som sagt, dags att sätta fart.



Ps Idag blir det lite sämre med updates igen då...vet juh inte om vi sover hemma eller på sjukhuset heller.


Publicerad: klockan 09:23:01.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 10:14:09.
Postat av: Cissi
Fastnade också framför tvn igår, "Evan" nånting.



Hoppas att allt går bra idag! Kramar Cissi
Postad: klockan 10:34:58.
Postat av: Tessa
Grötfrukost brukar vi me äta, gott!!!



Och även jag fastnade framför "Evan den allsmäktige" igår.. :-D
Postad: klockan 12:02:51.
Postat av: Malin
sv: Tack :) jaha, vad trevligt =)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0