Ishockey och Tidig hemgång.
Vi har varit iväg på hockey, en snabbis jag och Adrian. Dom andra är fortfarande där. Vi var tvungen att åka hem efter andra perioden då Adrian gnydde och till sist gav upp pga ont i magen. Jag frågade honom innan när han sa att han hade ont om vi skulle åka hem, men det ville han inte. MEN nu hade han ont...i bilen på väg till Väja grät han av det onda. Då var jag en OROLIG mamma kan jag säga... usch så jobbigt!

Nu ligger han framför tvn och kollar på tecknat, det verkar lite bättre i magen och han ska få en smörgås då han säger att han är hungrig. Blir det värre får vi nog ringa och höra oss för med sjukvården, men jag håller tummarna för att det blir bättre och bättre nu då han verkar ha mindre ont.

Alex ringde och var orolig för en stund sedan..men jag tyckte att han skulle stanna och se klart matchen då det är så sällan vi är här och kollar på Julian. Dessutom kan jag juh ringa om det skulle vara något. Tindra ville stanna med pappa en stund. Så jag skulle tro att dom snart kommer hem.

Nu ska jag och min onda och elaka FOGLOSSNING gå och göra en smörgås åt Prinsen...jag säger bara J*klar vad ont jag har nu i fogarna...Arghh arghh arghhh...


Bild struntar vi i då blogg.se verkar segt nu...;)

Publicerad: klockan 21:06:17.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:27:18.
Postat av: Neha
Riktigt snygg header!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0