Måndag och en ny vecka är här.
Jag gillar måndagar starkt numera, det är en ny dag på en ny fräsch vecka med nya möjligheter och erfarenheter. Jag ser inte längre måndag som en jobbig dag då helgen är slut och det är långt till nästa, man måste tänka positivt. ;)

Denna morgon har jag sovit, Alex klev upp och tog barnen imorse och strax innan 10 vaknade jag, pigg och utvilad för en gångs skull. Låg och drog mig en stund och lyssnade på familjen, Adrian spelade tv-spel, Tindra såg film i sitt rum och alla hennes gosedjur skulle tvunget prata med Tindras pappa. :) Mysig och lugn morgon här med andra ord.

Jag fikade frukost och gjorde sedan lunch åt barnen så dom sitter nu och äter i köket. Det gick rätt bra med sprutorna till lunchen, och det är en skön känsla när det går bra och han inte är ledsen. Men jag vet att det kan vända lika snabbt igen. Han är en otroligt duktig kille och det är imponerande att barn är så förstående som dom faktiskt är.

Nu ska jag försöka se om jag ska sätta igång med Tindras rum här, började måla igår men insåg att vi behövde grundfärg då det sken igenom så mycket, så det blev en paus, iväg och handla färg och sedan kom jag inte igång någe mer igår. Så nu måste jag försöka få det gjort så Alex slipper slita ut sig helt själv. ;)

Publicerad: klockan 11:33:16.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 13:02:25.
Postat av: £lli£
Jag gillar oxå måndagar ( fast denna e lite seg, ligger sjuk=( ).... Blev apdålig efter sprutan i fredags! men jag kanske hade något i kroppen på G??

Har ni tagit eran?? Hoppas du, magen , pojken och resten av familjen mår bra!<3

Ha en bra start på veckan! =) Kram!
Postad: klockan 18:23:12.
Postat av: Maria
Härlig dag ni haft :)

Jo man blir mer sällskaps sjuk och orolig blir jag... Minns att jag varit det mina andra graviditeter med.

De vann och han var så stolt :) Jag med :D



Jag menade vartenda ord jag skrev :)



Kram
Postad: klockan 19:43:58.
Postat av: £lli£
Tack söta du!



Sv: Jag äger faktiskt inte heller en symaskin;)

sydde förhand på avisidan;) gick hur bra som hellst endå hehe.. Så testa du med! bara lite tyg, nål och tråd och lite fantai som fattas... Lycka till!! trevlig kväll=)
Postad: klockan 23:37:53.
Postat av: Jessie - 22 år & mamma till Jacob
åh vad man skulle vilja måla här hemma med=)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0