NY TVÄTTMASKIN..
Jippi..Hurra..Grattis och allt vad man kan säga! Idag kommer en ny tvättmaskin hem till oss, maken slutar jobbet och skulle ta med den hem. :) Gissa om man är glad nu! ;) Har saknat tvättmaskin, det är inge kul att vara utan. Så ikväll kommer det nog tvättas en del.

Ska göra mig klar för ikväll är det jag och Adrian som åker till Distriktsläkarjouren och kollar upp honom. Ringde såklart vårdcentralen imorse klockan 8, och fick till svar att det inte fanns tid varken idag eller imorgon..jag måste säga att jag blir lite less på det där med att man aldrig får en tid. Får väl sitta där hela kvällen då, men nu ska dom kolla pojken oxå.

Jag har inte kunnat sova och vila nåt idag heller..förstår inte varför jag inte bara kan sova när jag vill?! Har funkat så bra förut och nu helt plötsligt kan jag inte sova alls..!? Jag är trött. Det är väl för tusan bara att sova?! ;)

Nej som sagt dags att göra sig redo.
Kram!


Min fina kille!!

Publicerad: klockan 18:56:24.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 19:24:34.
Postat av: Cissi
Vad skönt att ni äntligen fått en tvättmaskin igen! Du måste skriva och recensera Tresemme när du har använt det. :)



Hoppas att du får en mysig kväll och en lugn natt utan sammandragningar eller i alla fall inga som gör ont. Kramar Cissi
Postad: klockan 22:02:23.
Postat av: £lli£
Å så gott!! ser att det bara är 100 dagar kvar nu=) wiiee.... går fort!! =)



ha det gott! o krama magen;)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0