Onsdag den 28 Oktober.
Jag är otroligt dagvill, vill ha det till att det är Torsdag idag men icke, det är "bara" onsdag. Vilken otrolig lugn och skön kväll det blev igår, åtminstone då barnen somnat i sina sängar. Jag somnade rätt fort efter dem. Låg i soffan hela kvällen och bara myste med maken. Han fick känna av en hel del REJÄLA sparkar från busen i magen. Hela magen rör sig när bebis rör sig.

Jag sov rätt länge imorse också, så skönt att få sova. När jag vaknat låg jag kvar en stund i sängen och kollade på tv. Adrian och Alex åkte iväg till Tandläkaren, som tyckte att Adrian hade superfina tänder och allt såg bra ut. Direkt då dom kom hem blev det en lite försenad lunch.

Jag håller på att förvandlas till ett hormonmonster, alla kläder sitter åt och det räcker för att jag ska bli halvt tokig och lite smågrinig. Och lika snabbt vänder det sedan igen. Som nyss, Tindra kommer upp och skiner som en sol,
- Mamma, jag har en överraskning åt dig..
Och så vänder man sig om och ser ett gulligt litet armband som hon gjort åt mig alldeles själv. Hon har suttit i en halvtimma nere i köket och pysslat med detta. Sötnos!

Nu ska jag strax ta mig en sval och skön dusch, är varm som en kamin då jag är gravid..! Sedan får vi se vad vi hittar på idag, blir nog en lugn och skön dag. Snart börjar verkligheten igen. Till veckan är Alex tillbaka i jobb igen och hela veckan är fullbokad med saker att göra. Jag kan inte förstå hur vi ska lyckas med allt..?! :)



Publicerad: klockan 13:34:39.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 15:04:01.
Postat av: Amanda
Gullunge :)
Postad: klockan 16:59:11.
Postat av: £lli£
Sötistjejen!! =)

ja våran sparkar oxå en massa nu, mer än Liv ( eller så har jag glömt det ) hela magen guppar till;) hihi... så mysigt! men ont! vid rebenen.



ha en mysig kväll!! krameli kramen=)
Postad: klockan 18:47:38.
Postat av: Sandra
Söt :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0