Överraskning.
Igår kväll bestämde jag och Alex oss för att överraska barnen idag. Vi tycker att dom båda varit så duktiga under den jobbiga tid som varit. Så idag ska vi ta med dom på BIO. Men det ska fortfarande få bli en överraskning så dom får inte veta något förrän vi är där. Det blir filmen "UPP"... och jag tror dom båda kommer bli superglada.

Så nu ska vi fundera ut ett bra mellanmål att ta med då filmen slutar ungefär samtidigt som vi äter mellanmål. Det är juh bra om han får i sig något bra efter filmen. Till filmen blir det nog lite popcorn då det är det han kan äta i stora mängder som inte påverkar sockret. Lite spänd blir man juh iaf för att göra sånna här nya saker just nu, men det är bra för hela familjen om det så fort som möjligt blir så normalt det bara kan bli.

Inatt var jag orolig för Prinsen våran.. men både blodsocker och kissprov såg bra ut, kanske är hans förkylning som spökan till det? Kunde inte somna förrän klockan 03 inatt och imorse när man skulle upp klockan 7.45 var man trött och seg. Så jag skulle tro att jag kanske behöver en powernap efter bion.

Idag tänkte vi göra Porterstek till middag och till lunch blir det väldigt enkelt, Potatis och fiskbullar, det gillar barnen. :) Kostcirkeln sitter ständigt i huvudet och man försöker få med fem av bitarna till Lunch och middag. Så för att få till det så blir det även en hårdbrödsmörgås, sallad och ett glas mjölk till.


Det kommer bli roligt..i think! ;)

Publicerad: klockan 09:09:37.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 09:15:23.
Postat av: den galna mamman
hejsan första gången jag gör ett besök på din blogg, jag fastnade en bra stund för du skriver bra och din blogg är mycket fräsch och fin, hoppas du får en mycket fin dag och behöver du ett gapskratt är det bara att besöka min otroligt galna blogg haha ha det bäst mvh den galna mamman
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0