Pablo Francisco..!
Idag gästar Pablo Sundsvall..och vi tänkte gå, såhär i efterhand är jag glad över att vi inte lyckades få bra biljetter. Att vi inte hann köpa några, samtidigt som jag mer än gärna skulle velat gå och se honom, han är en fantastisk komiker och det skulle vara skönt att sitta och skratta en kväll i sällskap utav maken. Men hur tusan skulle det ha gått till? Nej jag är glad att vi inte fick tag på biljetter, för idag vet vi att vi inte hade kunnat gå. Vet inte vem vi skulle kunnat lämnat prinsen våran med då. Men det där löser sig framöver.

Iallafall så for vi upp på Mediamarkt idag. Han skulle nämligen dit och signera sin DVD..där stod vi ett bra tag och det visade sig att det skulle floppa tyvärr. Han kunde inte dyka upp i tid, och skulle eventuellt komma dit imorgon istället men då är vi tillbaka i sjukhusbyggnaden igen. Så det blev ingen Pablo för oss.. Vi hoppas på en nästa gång helt enkelt.

Känner att jag snart måste sova, imorgon ska jag upp tidigt, barnen ska duscha och äta frukost. Klockan 8.30 har vi tid åt Tindra på barnkliniken, en tid vi väntat länge på. Och eftersom vi ändå ska till sjukhuset så kanske vi ska slå två flugor i en smäll??

Idag har blodsockret legat bättre iaf, igår var det högt mest hela dagen. Så skönt för en orolig mamma som mig. ;) Ska slå en signal till min lillebror och höra om jag fick tid att klippa mig imorgon oxå?! Och så har jag missat en kär väns samtal ikväll, lite sent att ringa nu. ;)

Så nu säger jag Good Night...sleep tight!



Publicerad: klockan 22:13:41.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 22:37:32.
Postat av: Amanda
Gå och sov nu så att du får vara utvilad imorgon :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0