Shoppat?!
Nu är man hemma igen efter 2!! långa timmar på Birsta, jag var tvungen att handla lite nödvändiga saker. Så det blev 6 par strumpor åt Alex, En fleecejacka var åt barnen a 75 kr, Handskar åt Adrian samt strumpor med Star Wars och Trosor åt Tindra.

På apoteket hittade jag det jag skulle ha till mig, vitaminer och järntabletter. Och på Coop handlade jag middagen, som kommer bestå av kokt potatis, hemmagjorda köttbullar, brunsås och lingonsylt. Har hittat ett recept på köttbullar som tydligen ska vara "Den PERFEKTA köttbullen", så vi testar och så meddelar jag er om den var god. ;)

Sedan var jag less..varje steg kändes i fogarna och jag tror helt allvarligt att jag snart, inom en snar framtid kommer spricka mitt itu. Men nu ska här först lagas middag och sedan ska jag sätta igång att måla på Tindras rum..härligt att få hjälpa till lite med renoverandet. :) Inte mycket som ska göras nu egentligen, vi ska måla upptill och sedan tapetsera. Så inom en snar framtid hoppas jag få lägga ut bilderna på rummet.


                            

Publicerad: klockan 15:48:12.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 16:08:44.
Postat av: Amanda
määh.. Jag har jobbat i en vecka, och nu är jag ledig i tre dagar ;)
Postad: klockan 22:19:49.
Postat av: Barnens Hjältar
Tack tack, lyckos dig som har en svärmor med ADHD ;-)

Haha, gäller att se livet från den positiva sidan eller hur :-)

ack för titten!!
Postad: klockan 13:03:34.
Postat av: Cissi
Sitter och tänker på ett av dina tidigare inlägg ang livets vägar. Tänk om man vet vad som komma skall? Skulle man uppskatta nuet mer då? Eller skulle man bara gå och vänta på det man vet ska komma?



Hoppas att du har en bra torsdag! Kramar Cissi
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0