SlöTorsdag?
Idag har jag en riktig trött och slö dag...inte har jag gjort många knop. Igår kväll åkte vi upp till svärmor och vi åker hem imorgon igen. Kändes rätt skönt att åka hemifrån och komma iväg lite. Farmor håller dessutom på att lär sig ta sprutorna på Adrian nu så han kan komma och hälsa på henne ibland som förut, utan oss föräldrar. Dessutom får vi se om hon kommer vara barnvakt då det blir dags för förlossningen, vi tänkte försöka ha henne hos oss några dagar nära inpå BF och sedan om bebis inte kommit får barnen följa med henne hem några dagar. Och så hoppas vi att bebis väljer att komma ut under någon av dessa dagar. ;) Annars får vi helt enkelt fixa annan barnvakt. :)

Just nu lockar Tindra håret, eller Farmor gör det på henne och hon njuter ser det ut som. Hon tycker att hon är sååå söt! :D Adrian och Alex spelar Tv-spel..slöfockar! ;) Och själv sitter jag här och hänger.

Ikväll blir det däremot Hockey, Julian ska spela och det var alltför länge sen sist vi såg honom nu. Så det ska bli roligt. Det blir en hel del planering att tänka på numera då man ska göra saker, särskilt då det krockar med mattiderna, matsäck kanske? ;) Det går alltid att lösa man får bara planera bättre.

Ska försöka dra med mig Alex på Dollarstore också..hehe...han är inte jätteoptimistisk..men det ska nog gå vägen.

Psst...Köttbullarna var dom godaste EVER! Jag bara älskade dom!!! Och maken likaså, barnen åt en del oxå. :)

Publicerad: klockan 13:20:37.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 15:47:17.
Postat av: sandra
Usch, vaccinet, sprutan i sig gjorde inge ont alls :) MEN efter, aj har kanppt kunna sovigt ;)



Jag funderar också starkt på köttbullar, potatis, sås och lingon faktist :P
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0