Sötaste mormor.
Jag är helt sjukt trött och ska lägga mig nu och sova. Det ska bli skönt. Dagen har till viss del varit hektisk, vart lite stress med middagen då vi var lite sena med den. Så imorgon blir det nya tag.

Ikväll har vi suttit i soffan jag och maken och kollat på Mammas Pojkar och Lyxfällan. Skönt att inte göra mer än att titta på tvn..jo okej det har blivit en del spring till barnen oxå.

Imorgon ska jag komma ihåg att skicka sms till min mormor med storlek på barnens fötter då hon stickar tjockstrumpor åt dom. :) Tack sötaste mormor!! Jag ska genast mäta dom imorgon.

Kram och God Natt!

Publicerad: klockan 22:49:55.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 08:34:03.
Postat av: Emma
HEj :) Vilken fin blogg! Det skulle vara jättekul om du ville vara med i min tävling om ett cocoo smycke :)

http://rosaapantern.blogg.se/2009/october/tavling-tavling-tavling-se-hit.html
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0