Tisdag redan?
Vi är helt "dagvill" här hemma, ingen kolla på vilken dag det är!?

Vi åkte upp till sjukhuset till 13.15 för mötet med Dietisten.
Vi hann med att träffa en läkare en kort stund. Sedan kom dietisten och direkt efter blev det möte med kuratorn. Allt snurrade på och helt plötsligt var klockan 15.05, vi som skulle hämta Tindra klockan 15! Fick ringa till dagis och förklara läget, dom förstod, som tur var. ;)

Nu återstår att se om vi blir utskrivna redan imorgon? Vi vet ingenting, det sista vi hörde var att vi blir utskrivna på Torsdag eller Fredag men idag lät det som att det kan bli redan imorgon?! Får se vad Doktorn säger.

Jag sitter och försöker just nu få ihop allt som ska ringas på och skickas in så fort vi blir utskrivna. Svärmor är här för någon dag, hon var lite sugen att ta med Tindra hem och pyssla om henne lite. Lilla damen som vill bli stucken liksom Adrian, hon har tagit allt väldigt bra än så länge, men ibland tror jag att det är jobbigt för henne med all uppmärksamhet som helt plötsligt blivit runt Adrian.

Men vi är medvetna om det och försöker hela tiden balansera upp det så hon inte ska känna så. Pratade med Kuratorn om detta också, vilket känns bra.

Nu ska här läggas barn och sedan ska jag sätta mig i soffan och bara vila den onda ryggen!




Publicerad: klockan 20:03:00.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:25:06.
Postat av: Amanda
Absolut!! :D Vi får ta det någon dag när ni har fått det lite lugnare :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0