Under renoveringen..
Alex håller på att sätta upp taklister i Tindras rum nu, jag målar golvlister och dörrkarmarna. Medans jag målar sitter jag och roar mig med att lyssna till Tindra som leker fint på golvet.

Nyss till exempel när hon lekte med sina Barbie dockor...
- Åh vänta på mig jag vill också följa med...vänta jag hinner, åh jag glömde mitt huvud, det kan jag behöva!

Hahaha...härliga underbara barn!

Nu ska jag måla vidare men först fika åt barnen.

P.s Det plingade nyss på dörren och kom lite utklädda halloween barn och bus eller godisa oss, det är väl imorgon man ska gå egentligen?! Vi hade inte så mycket godis idag så dom fick varsin klubba och såg väldigt förvånade ut! Hahaha..tyckte nog att vi var väldigt snåla, men vad tusan ska man göra då?! ;)

Publicerad: klockan 19:33:33.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 15:17:20.
Postat av: ida :) mamma till Isa & Ella!
åh va fin blogg! :)
Postad: klockan 16:21:49.
Postat av: Cissi
Härliga kommentarer! Hoppas att du har en härlig lördag. Kramar Cissi
Postad: klockan 17:24:22.
Postat av: Anonym
Åh, glömde mitt huvud! va söt men endå hemsk :P

Postad: klockan 17:26:38.
Postat av: sandra
Postat av:



Åh, glömde mitt huvud! va söt men endå hemsk :P
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0