UPP..mysigt värre.
Filmen "UPP" var faktiskt en rätt mysig och rätt rolig film. Barnen blev glada då dom insåg att vi skulle på bio! Så skönt att sitta där i mörkret hela familjen och bara mysa och njuta. Dock kan jag inte påstå att jag på något sätt tycker det är bekvämt att gå på bio längre, man är stor och tjock och att sitta upprätt gör ont i revbenen.

Vi stannade till på vägen hem och handlade med oss lite till middagen, Alex sprang in på Apoteket och hämtade nya kanylburkar då dom vi fick tidigare var alldeles för små, dom blev fylld på en vecka!! Vet inte hur dom tänkte där riktigt? Medans sprang jag in på affären, jag trodde jag skulle gå av mitt itu därinne på affären för hela kroppen gjorde uppror, antar att sittandet på bion blev lite för jobbigt även för fogarna. Det är inte alltid lätt att vara en heffaklump! ;) 

Trött är jag oxå, som aldrig förr...funderar på att sova en stund men det känns dumt..bättre att somna i tid ikväll istället. Men lägga omkull mig på soffan ska jag iaf göra, Tack och lov att maken är hemma och hjälper mig med middagen.



Publicerad: klockan 15:50:26.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 16:58:02.
Postat av: jilina- tävling pågår.
Gamlingen är ju så härlig i "Upp" :D. Jag såg den filmen för några dagar sen haha. Jag fick för mig att "boven" var väldigt lik Clintan i ansikten. Men det är nog bara jag haha.
Postad: klockan 18:55:53.
Postat av: Trett
Hej! Hur gick det med popcornen? Jag har alltid undrat över om blodsockret stiger utav det, då det innehåller nästan 60% kolhydrater..? Man vill gärna hitta något som man kan äta! :)
Postad: klockan 23:41:25.
Postat av: M o l l y m u s
Hejsvejs ;D

Hur är läget med dig?

Hoppas du haft en bra lörgdag och hoppas kvällen fortsätter som den ska :P:D

Många kramisar!!!!
Postad: klockan 23:41:38.
Postat av: Justine
Sött blogg:) ha en trevlig kväll!kramis
Postad: klockan 12:58:11.
Postat av: £lli£
Nä vi heffaklumpar har det INTE lätt! haha...

Ha en fin söndag! hela fina familjen.<3

Kram Kram
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0