Vilket Dream Team!

Jag och Alex är ett otroligt bra team tillsammans..vi kämpar på och har börjat skapa rätt bra rutiner här hemma. Med mat på bra tider, och vi är fortfarande lite sena ibland med mattiderna men det är en väldigt skillnad mot förut. Dessutom hjälper vi varandra med allt, vi turas om med sovmornar, nu när jag städade i köket och körde igång en tvättmaskin så dammsög han hela huset. Vilket innebär att det nu är rent och snyggt här hemma och det krävdes en liten insats för att få det så.

Jag har fortfarande supermycket jag skulle vilja hinna med så snart som möjligt. En riktig storstädning tex! Göra höstfint och höja mysfaktorn här hemma..så man kan tända ljus på kvällarna och bara njuta av kvällen.

Vi har gjort våra första EGNA justeringar av insulinet då vi upptäckt att Adrian legat högt till middag varje dag, så vi höjde det långtidsverkande med en halv enhet. Så nu återstår att se hur det ser ut denna vecka?! Idag ringde också vår sköterska och meddelade att vi fått återbesökstid den 2/11, på måndag alltså. Så då ska vi till sjukhuset igen.

Det är mycket nu om veckorna, och till veckan skulle jag tro att Alex går tillbaka till jobb igen, känns lite skrämmande men det ska vi väl klara, jag och barnen?! :)

Vi väntar på post ifrån försäkringsbolaget och försäkringskassan, vilket går väldigt segt, men det blir juh så då man går och väntar på något. Måste öppna ett Sparkonto åt barnen också.

Nu ska jag vila, jag är trött och slut nu efter en tidig morgon här.. Kanske jag och Tindra ska se Kajsa Kavat?! Den filmen är mysig. :)



Publicerad: klockan 13:38:59.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0