Body Shop...
Jag måste tacka Amanda för detta underbara tips på Cocoa Butter Stick, ifrån Body Shop. Jag gick och köpte den i veckan och har använt den under veckans gång och tycker den är super. Den ska göra huden med elastisk och därmed förhindra hudbristningar. Okej, en del får man väl räkna med, men som nu har det börjat göra ont i huden på vissa ställen tex runt naveln och då drar jag på med sticket däröver så försvinner det faktiskt. Det gör inte ont, och bara det gör den GULD värd..funderar på att rusa in och köpa 1-2 till för att vara säker på att ha hela graviditeten. När jag kom in och frågade efter den nu i veckan så berättade tjejen i kassan att just denna varit mycket efterfrågad och har precis kommit in igen efter att ha varit slut i 1 ÅR!!! 


En intensiv fuktighetsbevarare i smart stiftformat. Den koncentrerade konsistensen smälter vid kroppskontakt och absorberas av huden som blir mjuk och härligt smidig. Passar perfekt för gravidmagar – kakaosmöret gör huden smidig och förebygger uppkomsten av bristningar.



Publicerad: klockan 13:40:31.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 15:36:20.
Postat av: Amanda
Mhmm! ;)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0