Fredag..
Idag är det äntligen fredag igen..veckorna rusar förbi känner jag. Och det är skönt, känner jag. Det är vardag igen om dagarna, med dagis, rehablitering och jobb. Otroligt skönt när det händer lite saker om dagarna.
Vi är fortfarande utan tvättmaskin så imorgon tänkte jag ringa och höra om vi får komma till pappa och tvätta lite. Det är riktigt jobbigt att vara utan tvättmaskin då man har barn, det blir juh en del smutstvätt här hemma.

Idag har jag haft en lugn dag, huvudvärken är borta, TACK och lov.. jag har varit hemma och bara njutit av lugnet efter en hektisk vecka. Vid 13-tiden ramlar maken in genom dörren, han är sjuk stackarn.. lite orolig över att han har fått magsjuka. Usch vill inte bli smittad vad han än har! Sist jag fick magsjuka som gravid så var det inte särskilt trevlig upplevelse.

Lagade hemmagjord Pizza till middag här och nu sitter jag och min lilla tjej och kikar på tvn, eller mamman har kollat på Linus & Lottas hemsida efter lite fina kläder. Och nog hittar man en del alltid. :)

Snart dags att plocka fram lite godsaker, för vi ska ha fredagsmys, men först ska jag iväg och köpa alvedon på apoteket. Viktigt! Det går en del alvedon här hemma just nu.

Hoppas ni får en mysig kväll..!!
Här kommer lite bilder på lite fint ifrån just Linus & Lotta.. blir juh lite mammakläder nu då. ;)








Hur mysig såg inte denna overall ut då?? :D

Publicerad: klockan 17:33:30.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 18:31:55.
Postat av: Petra
jaså har de mammakläder?visste inte det tack för tipset behöver byxor och de e fooooort hehe trevlig helg!
Postad: klockan 21:15:40.
Postat av: £lli£
De svarta byxorna ska jag oxå klicka hem + H&M s mamma denim leggins=) har kört vanliga jeans leggins men de börjar bli lite korta över magen hihi..



Hoppas ni får en trevlig helg ( o att maken kryar på sig ) Massa Varma kramar!<3
Postad: klockan 10:54:08.
Postat av: sandra
Jag jobbar inte och tjänar pengar, tråkigt nog annars hade jag vart glad :P Jag praktiserar bara ;) MEn det är jag som skriver jobb för det känns alltid som om man jobbar :)



Jag har inte fått en lägenet så, bara fått svar från soc att jag ska få hjälp med en. Men jag hittade en 2:a på 60kvm i går faktist som jag mejlade på :D Hoppas nått på den :)



Åhh, vilken mysig overål det såg ut :) Den skulle jag järna sätta på min lilla skrutt när h*n kommer ut <3
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0