Lördag.

Gårdagen blev som planerat. Om man bortser från badet, jag hann inte ta något bad men låg på soffan och vilade så mycket jag kunde. Gjorde iordning Toast Skagen åt maken som blev väldigt glad, det såg väldigt gott ut. Jag är juh inte så förtjust i varken fisk eller andra havsdjur. Så han fick den skagenröran för sig själv. ;) Men gissa om han blev överraskad när han insåg att jag gjort den alldeles själv, eftersom jag inte äter det själv så antog han att jag köpt färdig, men färdigt är väl aldrig lika gott som hemmagjort?! ;) Han åt och verkade nöjd. :)

Så såg vi film, Blown Apart, den var helt okej..väldigt tragisk film. Innan gubben kom hem hann jag med att städa nedervåningen oxå, så han kom hem till ett rent och gott luktande hem. Tror han tyckte det var väldigt skönt efter jobbet. Och så serverade jag honom lite vin och Toast Skagen på det då. ;) Det är det lilla extra som man måste ta vara på i vardagen.

Idag kom Lexi hit, en liten söt vovve som vi förhoppningsvis ska vara lite hundvakt åt framöver. Hon är en riktig sötnos. Nyfiken på kissarna som fräser och då går hon därifrån, men dom är inte jätterädda. Smulan till exempel ligger på nedersta trappsteget och luktar på hunden och blir hunden för ivrig, fräser hon ifrån.

Så vi har hunnit skickat iväg sista kattungen idag oxå..så nu är alla småkissarna borta. Men det har känts otroligt bra med alla dom nya ägarna. Vi har även hunnit varit ute på promenad med vovven och lekt i lekparken. Helen har varit här en sväng och jag fick låna Gravid-mamma-kjol av henne. Tack snälla söta.

Tror jag ska ta en runda här utanför med vovven igen innan hennes husse kommer klockan 16. Så skönt att komma ut och få röra på sig.

Hoppas ni har en lika fin lördag som oss!!




Publicerad: klockan 15:28:24.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0