Patrick Swayze har avlidit..
och jag kan inte låta bli att känna en sorg. Jag är en av dom alla som ÄLSKADE Dirty dancing och Ghost. Jag ÄLSKADE dom! Såg dom säkert en miljon gånger och hade nog en liten crush i Patricks rollkaraktärer..
Att sedan läsa om hans kamp emot cancern, jag blir alltid lika imponerad över alla dessa människor. Alla som lever med en sjukdom som dom kämpar för att övervinna, jag blir imponerad över er, över människans sätt att aldrig ge upp, inte ens när det är som jobbigast.





Nu måste jag bege mig iväg emot Rehab. funderar starkt på om jag ska lägga mig och sova efter, jag är grymt trött idag! Det blev för sen kväll igår och tidig morgon, dessutom försov vi oss lite, men bara en sisådär 20 minuter. Ses senare...

Publicerad: klockan 09:50:27.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 10:19:58.
Postat av: Cissi
Åh, jag älskar också DD. Sååå kär i Swayze som yngre, ja fortfarande varje gång jag tittar på filmen. Och serien Nord och Syd. Ghost gillade jag aldrig...



Hoppas att du får en underbar dag i solen. Kramar Cissi
Postad: klockan 20:11:18.
Postat av: maja
Jag är också en Ddlover! Tragiskt!

Hoppas du mår bra
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0