Såg att det blev fel..
här förut...det var meningen att Lady Gagas låt Love Game skulle vara med, inte Tindra en gång till. ;) Men nu är det fixat iaf.

Tog med mig skruttan förut då Alex kommit hem och åkte för att hämta tvätten hos pappa. Så nu har jag suttit och vikit tvätt..det är verkligen urtråkigt!! Men nu är snart allt klart för denna tvättomgång. Måste skaffa tvättmaskin hemma igen, detta är superjobbigt. =/

Nu ska jag ta tillfället i akt och lägga mig på soffan med benen högt och bara njuta av att ligga och vila mig efter dagen. Kanske hittar man något gott onyttigt i skåpet som man kan smaka på?

Jag ska läsa min otroligt bra bok "Inred och dekorera Ljust & lantligt"...kikade i den förut och den är juh bara för bra. Fick en del idéer som maken redan fått del av. Vi får se när vi kan göra det bara. :)



Publicerad: klockan 20:35:20.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0