Soffan och uppladdning..
Nu ligger jag på soffan och laddar upp för att sätta igång med lite undanplockning här hemma. Disken i diskmaskinen och plocka tvätt som har en förmåga att ligga runt golven, kan det vara spår efter min fina familj denna morgon..svar JA.
Jag har sovit gott denna morgon, sov ända till klockan var 11.13 och telefonen ringde och väckte mig, Tack och lov! ;) Gillar inte att sova bort hela dagen! Men mycket skönt med en sovmorgon..var ett tag sen sist nu.

Idag ska vi på banken klockan 15, pappa hämtar upp barnen och sedan får jag hämta hem dom där istället. Känns skönt. Slippa stress och framför allt att barnen slipper följa med och sitta på en tråkig bank och lyssna på tråkiga diskussioner. ;) Blir rätt rastlösa efter en si sådär fem minuter, och vem kan klandra dom? ;)

Så nu skruvar vi upp volymen och kör igång med plockandet. Sedan måste jag göra mig klar..



Publicerad: klockan 13:06:00.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 13:11:53.
Postat av: £lli£
Härligt med sovmorgon!! =)

nu har även jag ( på söndag ) gått halva tiden =)

Jippie!! känns som tiden både går fort och riktigt långsamt... skumt! hoppas du mår bra och att ni får en underbar helg!! Massa kramar<3
Postad: klockan 18:54:31.
Postat av: Cissi
Hoppas att det gick bra på banken! Och att du har en mysig helg. Kramar Cissi
Postad: klockan 20:08:28.
Postat av: Jennie och Exxa
Helt rätt gjort!
Postad: klockan 09:04:34.
Postat av: Amanda
Hahaha.. jag åt mackor när jag kom hem jag.. SÅ gooott!!
Postad: klockan 16:35:27.
Postat av: Maja
Hoppas att bankbesöken gick bra och att magen mår bra också:)

Ciara är SÅ bra!

Kram
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0