Söndag 13 September.
Mitt minne är inte det bästa längre, skyller på att jag är gravid och att det är mycket i huvudet nu. ;)
Jag har hunnit ringa min kära mor och pratat lite, medans har jag fortsatt rensa bland papper och pärmar. Börjar bli lite ordning här nu. Men det är långt ifrån klart..

Ska iväg till min pappa och tvätta oxå.. måste ta itu med detta nu, vi har hela tvättstugan full med tvätt, jag ni kan juh tänka er själv då man inte har kunnat tvätta på 2 veckor ungefär. Måste ha ny tvättmaskin! Men som jag skrev så har jag en del att sälja här hemma och jag har slagit vad med mig själv att jag ska sälja ihop till en ny tvättmaskin. Men nu får jag nog lägga på ett kol om man ska lyckas. :D Vi har hittat en på Alex jobb som vi vill köpa. Bra att sätta upp mål för sig själv.

Annars har vi inte hunnit med mycket här idag! Ätit frukost och grejjat på här hemma. Ska ringa gubben och höra när han tänkte komma hem med bilen så jag kan åka och sätta igång med tvättandet. Vi har två otingade små kissar kvar.. och om en vecka blir dom 12 veckor, det är lite vemodigt. Man blir juh kär i dom små samtidigt som vi är lite less på allt klösande och att byta i lådan vareviga dag. :) Men dom gör sina behov i lådan och det är jag glad över.

Så nu höjjer vi Spotify och öser på ett tag till här hemma.. snart har vi 23 fulla bebisveckor här, börjar kännas i kroppen, får lite krämpor efter en hel dag av plockande och städande här hemma. Igår fick maken ryta ifrån att jag skulle gå och lägga mig för jag haltade runt här hemma och kunde knappt gå. Han är fin han. ;)

Tindra för ca 1½ år sedan...


Publicerad: klockan 12:55:32.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 18:37:09.
Postat av: £lli£
Samma här! minne som en guldfisk;)

måste vara hormonerna:P heheh...



Ha en mysig kväll och bra start på nya veckan=)

Kram Kram<3
Postad: klockan 19:01:12.
Postat av: unique
Haha.. Känner igen det där. Skrev faktiskt ett inlägg om det tidigare idag
Postad: klockan 22:41:57.
Postat av: Johanna
Du är också fin Johanna!! Glöm aldrig de :) Kram kram!
Postad: klockan 12:47:15.
Postat av: Jennie och Exxa
Tack, vad gullig du är! :) Haha vilken sötnos, hon är ju bra på det!
Postad: klockan 13:09:17.
Postat av: Anonym
Hej!

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett valfritt kalaspaket till barnkalas.



http://millahoman.blogg.se/2009/september/utkast-nu-kor-3.html



Vad gärna med :)

Kram//M
Postad: klockan 13:39:48.
Postat av: Therese
Tack o grattis själv:) Såg på din räknare att du snart har endast 100 dagar kvar till bebis kommer. Måste betyda att jag också har det. Minns vilket stort steg jag tyckte det var när jag väntade Mira.



Känner igen det där med minnet. Känns bra att det finns något att skylla på iaf:)

Ha det bra!
Postad: klockan 19:39:45.
Postat av: sandra
Är dom redan 11 veckor? :O Tycker inte det är länge sen du skrev att du hittade dom små :)



Jag håller med han du får ta det lilla lugna ;) Tänk på dion stkars kropp :P
Postad: klockan 19:40:07.
Postat av: sandra
Är dom redan 11 veckor? :O Tycker inte det är länge sen du skrev att du hittade dom små :)



Jag håller med han du får ta det lilla lugna ;) Tänk på din stakars kropp :P
Postad: klockan 22:04:12.
Postat av: Emma-Lisa
Ja det är väldigt trist. Men vilken söt liten sessa! och va härligt att se att din mage och bebis i den växer! Allt bra med dig annars då?
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0