Underbara Lördagskväll.
Igår blev jag bortskämd av min kära make. Och inte så lite heller. Han kom och frågade hur jag mådde, jag berättade om min otroligt onda rygg som jag hade igår kväll. Han gick och tappade upp ett bad, mycket hett sådant. Tömde i lite badskum, tände ljus och satt upp runt badkaret, släckte ner och hämtade en kall handduk som jag kunde badda pannan med när jag tyckte det blev för varmt. Så där låg jag i ett hett bad med min Mama Gravidbibel och en alkoholfri öl. Han skrattade lite gott åt mig då jag kom med ölen och tyckte att det såg väldigt dumt ut. ;) När jag sedan klev upp somnade jag gott på soffan.. den onda ryggen mådde mycket bättre. Och innan jag somnade hade räkan show i magen..mycket underhållande. Lilla mirakel! Livets mirakel!

Inatt har vi dock vaknat av både det ena och det andra, Adrian drömde mardrömmar. Och var vaken ett bra tag pga dessa, stackarn. Tindra vaknade och grät en skvätt..! Så jobbigt när dom är ledsna, det gör ont i mammahjärtat på en.

Idag har Adrian kompis här, Albin. Tindra är inte alls nå glad idag, hon är ledsen och grinig. Men man kan inte alltid ha bra dagar. Så jag ska se om hon och jag kan hitta på något mysigt och lugnt. Kanske hon skulle behövt sova en stund, hon som aldrig sover om dagarna numera, men ibland är man trött och kan behöva det.

Annars är planerna för dagen inte många, vi är lediga och njuter till fullo utav det. Alex jobbar och sliter han och vi längtar tills han kommer hem igen. Skönt att dom går kortare dagar på söndagar så vid 17.15 är han nog hemma igen. Det är skönt oxå att vi "bara" har två kissar igen..visst saknar man dom små ulltussarna men det är bra skönt som det är nu.


Lill Tussen som jag ville ha kvar..men jag vet att han fick ett superbra hem nu!

Publicerad: klockan 11:27:38.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 18:22:45.
Postat av: Veronica
Åh vad härligt att få bli lite ompysslad sådär! Vilken karl :]
Postad: klockan 19:39:28.
Postat av: £lli£
Härligt det lät! det får han poäng för;)

själv ska jag bada med Liv ikväll och tigga till mig lite masage av gubben. Ryggen är en pina nu men jag blev iaf sjukskriven de dryga tre månaderna som är kvar, SKÖNT!! gick inte att jobba i vården med foglossning. Hoppas allt e bra annars??



Nu går det fort! ;)

Ha det gott fina du! KRAM KRam
Postad: klockan 13:47:44.
Postat av: dess
du får skriva till frida eller på hennes blogg och säga det=)



Roligt att hitta din blogg=) ska genast läsa=)
Postad: klockan 19:56:30.
Postat av: Cissi
Vad lyxigt! bara att passa på att njuta medan man kan. Njuta av miraklet i magen. Sååå himla skön känsla lite avis faktiskt.



Hoppas att du och familjen mår bra! Kramar Cissi
Postad: klockan 08:43:12.
Postat av: maja
Lyx! Vilken söt "gubbe" du har. Hoppas du mår bra idag!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0