Veckorna rullar på..
och det händer en del saker här hemma. På fredag ska vi på banken och lägga om lite lån och fixa. Jag var idag på min rehablitering och pratade lite med dom om en del saker som gått snett så nu håller jag tummarna för att vi kan lösa detta på ett bra och smidigt sätt. Vill inte skriva så mycket om detta just nu då jag inte vill lämna ut någon/några på bloggen. Kommer eventuellt att skriva om detta senare när och om det löser sig. Jag har iaf superbra människor runt omkring mig på rehab som verkligen hjälper mig med allt. Känns skönt att jag fick detta sagt idag då jag har tänkt på detta mycket.

Vår tvättmaskin har bestämt sig för att inte funka någe mer, Grrrr...man tvättar juh så lite då man har barn oxå! ;) Så nu måste vi se oss om efter en ny och denna månad passade verkligen inte att köpa någon ny.

Idag gick jag i kort kort på ICA dessutom, mycket roligt..inte! Jag hade på mig 2 tunna tights ovanpå varandra och en tunika till. Var tvungen att rusa in på ICA och fixa lite lunch åt maken och när jag ska kliva hur bilen så ser jag att jag fått ett stort hål i tightsen, det blev större och större så jag tog av mig dom och hade bara ena paret istället. Tänkte tur att jag tog denna långa tunika på mig. Går och strosar på ICA och med magen som blivit rätt stor så åker ofta tröjorna upp en bit så jag drog i tunikan över baken för att se till så att jag inte går runt i typ strumpbyxor och visar hela rumpan. Så känner jag att tunikan inte alls är lika lång baktill som den är framtill. Jäklar! Den täckte nätt och jämnt rumpan..och jag kan meddela att jag var rätt snabb med den rundan på affären.
När jag åkte med maten till gubben så sa jag bara "Things i won´t do for you" ;) Han skrattade lite åt mig när han såg hur kort den faktiskt var..

Nej nu måste jag hämta hem mina fina barn. Ska hem och fixa mat och ikväll ska jag iväg till Lina för en tjejkväll med Mary Kay visning. Ska bli spännande, får se om jag får med mig babyskyddet hem oxå. Vi ska låna deras så länge. Ihhhh...börjar kännas spännande nu, det är inte så fasligt lång tid kvar. Okej 138 dagar men vad tusan, det är en del som ska fixas oxå och införskaffas oxå innan vi är redo. Lika bra att börja samla på sig allt. =)


Småkissarna börjar bli stora nu..! :) Så söta och mysiga.. Längst upp till vänster Tussen, Sigrid, Tiger, Simba och sist men inte minst Ruben. Deras tillfälliga namn.

Publicerad: klockan 14:47:58.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 14:45:41.
Postat av: Petra
Söta små kissar:) jo jag e beräknad 1 januari:)
Postad: klockan 17:13:19.
Postat av: Sandra
Ja hoppas verkligen vi snart får bli friska :D Men känner mig bättre nu i halsen iallefall.. Svider nu bara lite gran, vet inte vad det var/är..

Ja svin får man vrerkligen hoppas att vi slipper.. Men våran BM sa till en kompis att vi gravida ska få spruta mot den (: Känns skönt faktist :D Hoppas hon säger det till mig också nu den 18 när jag ska dit igen :)
Postad: klockan 18:16:51.
Postat av: Sandra
Dom kom sa det förra veckan. Dom kanske har kommit på att det inte är farligt?! Annars vet jag inte heller..:S Vill inte göra nått som är farligt dess utom går det i Arboga och folk har dött 1 mil härifrån av det åh aa.. Massa skiit här med svinisen just nu :(
Postad: klockan 21:56:52.
Postat av: Maria
Vad tjatigt med tvättmaskinen...

Så söt de är de små kissarna!



Kram Kram
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0