Ehrm...
den där halvmilen var nog egentligen bara en sisådär 2 km...!! Hahaha..tror ni jag blev besviken då jag insåg det igår. Ja ja..ute och gick var vi och det tog sin lilla stund med dom små liven. ;)

Idag har vi varit på mamma/bebis fika...jättetrevlig stund och många var vi, hann inte ens prata med alla! :) På väg till fikat slutade bromsarna på bilen att fungera, tror ni jag blev lite rädd eller?! Så jag har nu fyllt på bromsvätska och den fungerar som den ska igen, men jag tror det är dags att byta bil nu. ;) En kombi vill jag ha igen. Så mycket mer plats.

Efter middagen gick Tindra iväg till Linnea och Adrian gick ut för att cykla, så jag funderar på att gå ut och ta itu med bilen som behöver städas. Rätt skönt att få det gjort, men jag är så trött idag. Var vaken mellan 4-5.30 imorse och sedan klev vi upp 8. Zzzznark...

Nej nu ska jag göra någon nytta medans jag kan och barnen är sysselsatta.

Publicerad: klockan 16:33:09.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 18:23:21.
Postat av: Mia
Läskigt med icke fungerande bromsar. :-o



Här har du en till som är trött. Max som ett arsel inatt. Vi får hoppas på en bättre natt. ;-)
Postad: klockan 20:52:10.
Postat av: Ida
Oj, läskigt med bromsarna, tur du hade en sån härlig dag med fika och mammor =)



Vilka fina bilder i headern!
Postad: klockan 20:52:17.
Postat av: Ida
Oj, läskigt med bromsarna, tur du hade en sån härlig dag med fika och mammor =)



Vilka fina bilder i headern!
Postad: klockan 21:06:09.
Postat av: Maria
Oj, lät inte bra det där med bromsarna!

Måste ha varit jätte obehagligt.

Hoppas att du får lite mer sömn i natt.



Kram Kram
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0