Mobilbloggen försvann..
Jag har mobilbloggat men det verkar inte ha dykt upp på bloggen. Ja ja.. nu är vi hemma igen, vi åkte hemåt igår kväll efter att ha varit hos svärmor. Har försökt hjälpa henne nu när vi varit där, lagat mat, diskat och städat lite grann, hon har opererat benet och hoppar nu på kryckor. Så då kan man behöva få lite hjälp och bara få vila själv. Passade även på att klippa henne och färga + slinga håret, jag tycker det är så kul att få fixa och det blev superfint. :)

Har precis fått i oss lunch jag och Alex, potatis med korv och stekt ägg blev det...riktigt gott. :)
Nu ska jag strax skjutsa tillbaka Alex på jobbet, han ska iväg på utbildning ikväll efter jobbet. Sedan ska jag och Oliwer om vi hinner gå en promenad innan vi hämtar hem barnen från dagis.

Senare idag blir det en ny tävling! Så håll utkik.. ;)




Publicerad: klockan 12:58:09.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 07:59:52.
Postat av: Annika Nilsson
Hej. Jag vill bara tipsa om att jag har fem aktiva tävlingar i min blogg. Du missar väl inte chansen? Lottar ut både barnkläder, personlig sagobok, säkerhetsbälte för barn i kundvagn m.m. Kom in o kika. Lägger upp fler så fort dessa gått ut (om inte tidigare!)...
Postad: klockan 08:22:50.
Postat av: unique
Tur är väl det. Att de är olika. Synd bara att vissa mammor har så jäkla bråttom med allt. Varför måste bebisarna vara så tidiga med allt? Jag trivs med min "sena" dotter hihih
Postad: klockan 08:50:40.
Postat av: Sofie
Sv: Tack så mycket :) Allt gick bra och vi mår toppen! .. förrutom lillens förkylning för tillfället.



Verkar som att mobilbloggning inte har funkar på några dagar nu.. Jag har inte heller lyckats..



Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0