Mycket uträttat..

Idag har jag hunnit med en del kan jag säga. Upp tidigt imorse med resten av familjen, jag och Oliwer drog iväg för att fixa lite ärenden.

Vi har nu handlat lite grann (ska handla lite till sen ikväll eller imorgon då Oliwer inte tyckte det var så jättekul) :) Sedan postade vi lite paket (bättre sent än aldrig?). Har varit på Biltema och letat någon bildel åt Alex morbror. AP-O-teket blev nästa stopp, jag hämtade ut en spiral..världens största förpackning och jag känner mig nu nästan lite rädd, naken och exposed för det som komma skall. På Torsdag lyckades jag klämma in mig på en tid för efterkontroll..kniper på som bara den för att inte få bannor. ;)

Imorgon blir det BVC för vaccination..eller vi får se om han får sprutan eller inte med tanke på att han fortfarande är väldigt förkyld. Vägas ska han iaf och så ska jag be dom lyssna på han så det låter bra fortfarande. En liten besiktning av pojken med andra ord! ;)



Publicerad: klockan 17:21:00.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 12:35:46.
Postat av: Mia
I slutet av april ska jag på återbesök.

Ska sätta in en stav i armen när man ändå är där. Är lite rädd för spiralen. :-o haha...
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0