Puh ah puh...
Alltså jag har inte glömt att jag har en blogg, men ibland hinner man inte med sig här.

I Söndags hade vi främmande här igen..det blev Grillat till middag och både Pär och Maria och Per och Marie var här och joinade oss..!! Söndagen var också den dag Adrian var på kalas hos en kompis, den dag jag var tvungen att åka därfirån för Tindra petat in en sten i näsan. EN STEN! När jag frågade henne varför hon stoppat den i näsan fick jag till svar : "Men jag ville titta närmare på den!" Ja vad säger man...finurliga små barn! ;)

På söndagsnatten drog jag och min fina vän Marie iväg med bilen, vi satt och pratade och bara körde. Mysigt! :) Kommer sakna henne förbaskat mycket då hon flyttar hemåt...fy! :/

Det blev en sen natt innan vi kom i säng.

Igår hade vi mysdag, la familia..vi grillade och på kvällen fick man lite blommor, godis och så såg vi Sherlock Holmes (jag gillade den).

Upp med tuppen imorse, närmare bestämt 6 och skjutsade Alex till flygplatsen, han är i Sthlm på utbildning och kommer hem vid 21 ikväll. Själv tillbringade jag och barnen dagen på sjukhuset då Adrian fick ketoner och mådde jättedåligt, han kräktes igår och idag har han haft ont i magen och mått illa. 5 timmar senare var ketonerna borta och vi blev hemskickade..skönt. 

Så nu blir det tidig kväll för mina trötta kids! 
Ciao..

Sötnos!
 

Publicerad: klockan 18:05:27.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 18:24:46.
Postat av: Mia
haha... Förlåt, men jag kan inte låta bli att skratta. Vad är det med barn och stoppa saker i näsan?

Själv stoppade jag en körsbärskärna i näsan som barn. Men den kunde jag fräsa ut.

Däremot har jag hört om en unge som stoppade upp en liten leksakskatt. Och efter det en pytte liiten brandbil som skulle rädda katten. *asg
Postad: klockan 22:23:58.
Postat av: £lli£
Hehe, känner igen det där!!;)



Hoppas ni får en bra vecka och att solen lyser

även på er.<3 Varmaste kramar!! =)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0