Sista röda..
påskdagen idag då och jag tycker det ska bli rätt skönt med vardag igen. :)

Vi har haft en lugn påsk, lite påskmiddag hos min far i fredags och sedan mest varit hemma. Spelat spel och umgåtts hela familjen..en riktig vilohelg. Oliwer har fortfarande haft jobbigt med sin förkylning, det låter som att det börjar gå åt rätt håll igen så vi hoppas på det.

Jag hämtade in påskris och vi har påskpysslat med lite pyssel som mormor gjort.. så jag kommer lägga ut bilder på det sedan, fina påskliljor och små kycklingar. :)

Nu ska jag laga lite middag..det blir pannkaka idag, kanske inte det mest optimala för en diabetiker men vi ändrar lite ingredienser och vips så blev det lite bättre iaf. ;) 

Over and out. 



P.s Ni kanske tycker att det är mycket bilder på Oliwer nu, det beror på att mina stora barn inte alltid vill vara med på bild och är lite mer "svårfångade" och "svårflörtade"...än lillemannen ovan! ;)

Publicerad: klockan 16:12:04.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 10:49:22.
Postat av: Carina
Söta påskbarnen är o denna lilla klimp också o så klart sötaste mamman med :)

Om du vill så har du en söt award o hämta hos mig.

Kram
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0