Vilken kväll vi haft.

Hela eftermiddagen/kvällen har barnen lekt med varandra och dom hade så roligt. Helt underbart att se vilken glädje dom har av varandra. Då passade jag på att ta itu med vardagsrummet och köket så det var rent då gubben kom hem. Sedan har jag haft en sån där fantastisk tisdagskväll framför tvn.. först det pinsamma "Dating in the Dark", tätt följt av Desperate Housewives, lite Cougar town på det och sist men inte minst Christine...kanal 5 är överlägsna på tisdagar. ;)

Här kommer lite kärlek från vårt köksbord... ;)
Nu - sova...imorgon kommer en länk till en helt fantastisk sida. :)



Publicerad: klockan 23:30:09.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 08:38:46.
Postat av: CiliaH
Vad söt den lilla skylten med poemet är. Var har du hittat den? Eller har du själv gjort den? Superfint var det i alla fall.



Kram
Postad: klockan 13:20:38.
Postat av: MammaMaria
Tisdagar på 5:a är helt klart bäst! :)
Postad: klockan 15:54:33.
Postat av: £lli£
Å så fint! helt i min smak;)

då titta vi på samma kanal igår;)

hehe...



ha det så gott söta ni, kul att barnen

leker så bra;) längtar tills mina gör det

oxå! fast de har ju två äldre halvsyskon att

leka med! härligt att se.



Massa Kramar!!<3
Postad: klockan 18:06:43.
Postat av: Helenas Hem -Om livet på landet
Vilken söt skylt, servetter och servetthållaren!!! Jättefint.



Japp Johanna ska ha en liten bebis också. Jag fotade hennes mage (och min) sist jag var där...kolla här om du vill se: http://blogg.helenashem.se/?p=3524

KRAM
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0