Award..




Jag har fått en Blogg Award... Tack snälla Helena! :)

Den kommer att skickas vidare och då ska personen som får denna..
- Kopiera in awardbilden i sin blogg för att visa att man fått den
-Tacka och Länka till den som nominerade en.
- Nominera 7 andra bloggare och länka till dem
- Berätta sju intressanta saker om en själv.


1. Jag älskar musik och blir allt som oftast glad av att lyssna på nåt...
2. Vilket leder till att jag älskar att dansa och då bryr jag mig inte om hur det ser ut. Skaka RUMPAN! ;)
3. Jag skrattar hysteriskt då jag blir rädd.
4. Jag gillar det mediala och försöker ständigt förbättra min egna förmåga..trots att det skrämmer mig.
5. Jag har kämpat för att bli fri min panikångest i 8 år.
6. Handla kläder är min sämsta sida, jag hamnar alltid på barnavdelningen och köper sällan nåt till mig själv.
7. Att bli mamma har hjälpt mig växa och bli en bättre människa..vill jag tro iaf. :)


Dom NOMINERADE ÄR (detta är svårt): :)

1. Carina
2. Maria
3. Ellie
4. Maria
5. Linda
6. Fröken M
7. Denise



Publicerad: klockan 15:29:09.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 16:01:56.
Postat av: Carina
Tack tack min söta goa
Postad: klockan 22:43:19.
Postat av: Helenas Hem -Om livet på landet
Jaaa är du också lite andlig av dej? Jag med. Men jag har inte haft tid att arbeta på det nåt. Men det är spännande.

KRAM
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0