Tisdag och vardagen är tillbaka.
Det känns som att sommaren är slut. Vädret har den senaste tiden inte visat sin bästa sida. Idag gick Alex tillbaka till jobbet igen och jag är ensam med barnen som börjar dagis/fritids den 17 Augusti. Känner mig lite nervös inför skolstarten och fritids inskolning. Jag tror och hoppas på att det kommer gå bra. Men jag tror inte tryggheten som funnits tidigare kommer finnas kvar och det känns nästan lite läskigt, mest för mig skulle jag tro. Adrian längtar mest bara. :)

Barnen var halvt omöjliga att få att somna igår kväll, dom sprang upp en sisådär 100 ggr..men till slut sov dom alla tre. Och vi fick pusta ut en liten stund innan det var dags att sova.

Vi tar en lugn dag på hemmaplan..det ska städas lite och plockas en massa. 

     ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

     ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Publicerad: klockan 13:56:56.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 14:21:19.
Postat av: mormor
Mina supefina gosiga underbara barnbarn <3 <3 <3
Postad: klockan 09:33:03.
Postat av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥
Vilka otroligt fina bilder på dina barn :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0