3 barn och renovering..
När man har 3 barn och påbörjar ett renoveringsprojekt så tar det verkligen sin tid och en massa kraft och energi. Även om det inte är jag som gjort något på trappen denna gång så har min man och en kompis till honom fixat här hemma, vilket inneburit att all min tid gått åt till att göra allt annat i hushållet samt ta hand om våra tre barn.

Gubben kom och lade sig klockan 3.30 inatt då han lackat trappan och jag somnade vi 2-tiden. Oliwer vaknade en stund inatt och hade världens magknip, tyckte så synd om honom så där låg vi mitt i natten jag och Oliwer, jag försökte massera, mata och göra allt för att trösta..till slut somnade vi om som två slagna hjältar. Vid 7.30 var det dags igen, magknip, dock lindrigare än tidigare. Väckte Alex och klev upp och hjälpte honom få klar barnen när dom får iväg somnade vi om igen. Vaknade vid strax efter 10.

Så vår dag försvann snabbt förbi. Strax efter 13 var vi redo och gick iväg för att hämta hem Adde & Tindra. Så vi är trött idag. Trappen är dock väldigt snygg, och det kommer att komma bilder på den så småningom. Den ska få bli helt klar först. Några lager lack till med andra ord. :)

Igår var Per här och hjälpte Alex med trappen och Marie höll mig sällskap, vi hade en härlig kväll, med trevligt sällskap.

Nu äts det mellanmål här..och jag ska snart ta itu med tvätt som ska vikas..högen är enorm.

Publicerad: klockan 14:31:49.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0