♥ Alla hjärtans dag ♥
Idag är det Alla hjärtans dag. Vi är inte sådana som firar denna dag särskilt mycket, jag håller med många andra om att man ska visa kärlek varje dag. Men ändå kan jag inte låta bli att tycka denna dag är lite extra mysig.

För 7 år sedan blev jag och maken tillsammans. Jag hade mött honom ute på en krogrunda med tjejkompisarna. I samma veva som han klev innanför dörrarna möttes våra blickar och jag var fast. Klyschigt jag vet, men det var faktiskt så. Jag flörtade med honom den kvällen och dagen efter for jag till stockholm dit jag precis flyttat med en tjejkompis. Den gången kändes det konstigt att lämna Sundsvall, jag hoppades på något konstigt sätt att han skulle komma springande till bussen och stoppa mig ifrån att åka. Det gjorde han inte, såklart. ;) Däremot ringde han mig flera ggr och några månader senare var jag hemma igen. Jag har bott ihop med honom sedan den dagen jag kom tillbaka till Sundsvall.

I början firade vi att vi var tillsammans varje dag genom att göra tårta. Vi blev lite less efter ett tag. Och skulle förmodligen fått en hel del extrakilon om detta fortsatt. Efter 2 månader blev jag gravid, och trots att vi båda var lite chockade så var det aldrig tal om att inte behålla den lille. Idag är vi fem i familjen.

Vi har mött en del hinder och svåra prövningar på vägen, men för varje gång vi tar oss över dom så växer vi starkare tillsammans. Alex är helt fantastisk och jag är så glad över att han är far till mina barn, jag kunde inte ha funnit en bättre man och pappa.

Jag älskar dig mitt fina hjärta! Tack för rosorna...
Jag älskar er mina tre fina barn! Tack för dom fina alla hjärtans dag korten som ni gjort åt oss på dagis.

Tack för alla dagar jag får med er min älskade familj!



Publicerad: klockan 21:16:03.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 00:06:57.
Postat av: Amanda 17, mamma till världens vackraste Jolene.
Vilket härligt inlägg att läsa! :)
Postad: klockan 09:34:45.
Postat av: CiliaH
Blir alldeles varm av ditt inlägg.



Härligt!



KRAM
Postad: klockan 11:17:32.
Postat av: Cissi
Vilket härligt kärleksfullt inlägg. Alltid kul att läsa hur par har träffats. :) Hoppas att ni fick en supermysig alla hjärtans dag och att ni har fått en bra start på veckan. Kramar Cissi
Postad: klockan 17:54:19.
Postat av: Jossan
Åh vad fint!

Vart riktigt rörd där på slutet faktiskt ;)

Ni är en sån fantastiskt fin familj =)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0