En försmak på våren!
Det är så fantastiskt underbart när solen skiner ute. Vilken energi man får av att bara se solen kika fram! :)

Idag ska vi gå ut en stund..eller jag funderar på om jag ska skicka ut hela familjen och satsa på att städa eller om jag ska gå ut jag också...tanken är lockande. ;) Men man borde passa på att städa då man känner sig sugen. Dont you think? ;)





Nu är det snart dags för lunch och sedan får vi se om vi går ut eller om det blir städning.

Publicerad: klockan 11:55:22.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 15:58:25.
Postat av: CiliaH
Hej hej, Trevligt att du gillade min blogg :D Du har en himla fin bloggdu med så vi lär "ses" igen.



Kram
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0