Grodan och Prinsessan!
Igår på förmiddagen fick vi ett glädjande och roligt samtal. Det var Birgitta ifrån lekterapin på sjukhuset som ringde och ville bjuda in oss till Filmstaden och få gå och se nya Disney filmen Grodan och Prinsessan.

Barnen blev såklart superglada, så den 24 Februari ska barnen dit med sin pappa förhoppningsvis, han skulle försöka ta ut komp ifrån jobbet så han kan gå med dom. Då kan jag och Oliwer vara hemma och mysa, känns som att det är svårt att ta med en så liten på bio.

För övrigt så är blodsockret helt Wacko nu...Adrian svänger rejält och jag fattar ingenting emellanåt. 2 ggr i helgen har det dragit iväg nattetid och legat på HI enligt mätaren. Inte bra.
Vi ska till läkaren den 10/2 och då tänkte vi diskutera insulinpump med honom, det verkar lättare att hålla blodsockret på en bra nivå med en sådan.

Hittade ett recept på Kornbröd som ska vara superbra för blodsockret och hjälpa det att hållas stadigare. Värt att testa men det där med bröd är rätt svårt tycker jag, han är ett barn och barn är inte jätteförtjust i mörka bröd med massa fullkorn och frön i. Fast jag måste säga att han är duktig att äta sådana bröd även om han ibland ledsnar. Så det är absolut värt att testa.


Våra tre älsklingar igår!!

Publicerad: klockan 12:52:04.
Arkiverad under: Diabetes

Kommentarer
Postad: klockan 13:06:32.
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg
sv: Ohja jag älskar musik!:D
Postad: klockan 16:42:04.
Postat av: Jennie & Grodan
du kämpar på bra med alla dina barn beundrar dig



SV: Ska försöka komma med lite fler träningstips på mammabloggarna :)



Bra tips med bröllopsbloggen, sjukt mkt man måste tänka på.... tyckte det var mkt med ett dop, haha
Postad: klockan 17:59:33.
Postat av: unique
Han verkar vara så tapper, lille Adrian. Du måste vara stolt
Postad: klockan 20:23:20.
Postat av: Cissi
Ett litet köptips från en trebarnsmamma till en annan: innegunga! Köpte en till Tess när hon var lite drygt en månad och där låg hon så bra. Det är ju så svårt att fördela sin tid mellan tre, då blir det lite lättare om den minsta kan trivas "själv". Hoppas att ni har en mysig kväll. Kramar Cissi
Postad: klockan 20:40:41.
Postat av: Johanna
Åh vad han kämpar på, Adrian, med blodsockret.. Han är verkligen superduktig :)



Jag och Thea tänkte också se den filmen, verkar vara rolig! :)
Postad: klockan 01:15:19.
Postat av: sara
ååh va söt bild ! :)
Postad: klockan 10:15:54.
Postat av: Mia
Vilken söt bild!



Stackars liten som måste dras med sånt elände.

Jag hoppas verkligen ni får bukt med blodsockernivån.

Men han får ju gå på bio iaf. Även om det är en liten tröts.

JAg vill också gärna se den filmen. Älskar barnfilmer!
Postad: klockan 14:16:43.
Postat av: Jossan
Kunde inte kommentera det andra inlägget, men gud vad läskigt med Tindra!

Jag hoppas verkligen att det inte är någon fara med henne...
Postad: klockan 22:14:41.
Postat av: Madeleine
Håller med och instämmer att självklart kan man blogga om barnens framsteg i bloggen, det gör ju faktiskt jag med, - för min skull och familjen som läser!! Men det är inte okej med dessa listor som cirkulerar, vad som är ett måste att kunna för barn som är 1år osv..!! Man kan inte jämföra barn!!
Postad: klockan 08:57:24.
Postat av: Emma-Lisa
Åhh vilken fin bild på sötskruttarna ;D
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0