Hinna med sig?
Dålig uppdatering just nu i bloggen men ibland blir det så med tre små gulliga barn och helt olika viljor. ;)
Vi har haft en supersoft dag, jag tror att jag eventuellt åkt på en öroninflammation för GOSH vad ont jag har i öronen. Natten som var sov jag enormt dåligt, fick sitta och halvsova. Satt och kikade på klockan som tickade otroligt sakta framåt, tänkte bara hon blir 8 så man kan ringa vårdcentralen och kanske få komma dit och kolla. Men såklart somnade jag till slut ungefär 6.45 och vaknade för sent.

Får se hur det går inatt annars får jag ringa imorgon istället. Hoppas på en bättre natt, nässpray, alvedon, ipren och tryckutjämning så hoppas vi på lindring och sömn. ;)

Dagen har gått fort förbi trots att vi inte alls fått mycket gjort. Vår lilla Oliwer har haft en jobbig dag med en massa magknip, antar att jag ätit något som gjorde det besvärligt för lillmagen. Så med magknip har han bara velat somna på mig och bredvid mig, han vaknar så fort jag lägger ner honom. Därav den softa dagen.. ;)

Han är till och med vaken nu. Jag har försökt söva honom en stund nu, sedan 22 närmare bestämt, så nu sitter han hos sin pappa en stund. Jag har plockat undan i köket och skulle verkligen behöva få duscha innan jag kryper ner i sängen..så det ska jag göra nu, ta en snabb dusch och sedan ta lillprinsen våran och gå upp och sova.

Imorgon blir det tidig morgon igen. Och jag hoppas på att jag ska hinna få en del gjort imorgon.
Sov Gott och STORT TACK för alla GRATULATIONERNA! :D

Publicerad: klockan 00:31:23.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 11:54:37.
Postat av: Madeleine
Alvin är 2,5månad ;-) Allt bra idag då?
Postad: klockan 12:39:48.
Postat av: Cissi
GRATTIS i efterskott!!! Hoppas att du hade en härlig födelsedag. Kramar Cissi
Postad: klockan 12:54:22.
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg
Söt blogg! =)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0