Måndag.

Imorse fick jag och Oliwer sovmorgon, otroligt skönt. Men jag känner mig rätt trött fortfarande.
När jag klev upp så satte jag igång med lunchen, Frasvåfflor. Det blev en dunderhit här hemma, då jag för första gången gjorde smeten själv istället för att köpa färdiga halvfabrikat som man bara tillsätter vatten i.

Dom var så mycket godare och Alex tyckte jag hade gjort alldeles för lite, han hade gärna ätit fler. :) Barnen åt och var nöjda. Jag gjorde dom lite nyttigare då det inte är någon kanonlunch för diabetiker, men vi bytte ut lite av det vanliga vetemjölet till Grahamsmjöl och gjorde det så nyttigt som möjligt. :)

Så nu leker Adrian med Albin, Alex ligger på soffan och halvslumrar, Tindra spelar spel och försöker väcka sin pappa hela tiden och Oliwer sover..så då parkerade jag mig här en stund. Ska gå igenom lite räkningar och betala en del.

Receptet på våfflorna kommer sen. :)



Publicerad: klockan 15:45:45.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0