Problem med blogg.se och konstigt blodsocker..
Igår hade jag problem hela eftermiddagen/kvällen med att logga in på bloggen, jag kom inte in. Så jag gav upp.

Vi har haft en tidig morgon här, upp klockan 6.20 då Tindra vaknade och var lite ledsen. Lade mig i vår säng och ammade Oliwer och Tindra ville ligga i sin och se en film. En soft och lugn morgon med andra ord. Sedan kom Adrian upp strax efter 7, han klädde sig och gick ner. Och så var hela familjen igång.

Oliwer skulle vara på BVC klockan 8.30 och Adrian skulle vara på Dagis 8.30, tur att vi är två..svårt att dela på sig. ;) Tiden på BVC var den enda läkartiden som fanns så vi kunde inte flytta den heller och Adrian skulle gå med 5-åringarna till skolan.

Blodsockret var knepigt imorse..fattar ingenting just nu..för första gången på MORGONEN hade Adrian "HI" =High på blodsockermätaren, alltså innan han ätit något överhuvudtaget!? Han brukar ligga bäst på morgonen för att sedan gå lite uppför under dagen. Snacka om att hans blodsocker är skitknepigt nu.. och som förälder blir man otroligt orolig. Min fina lilla prins, jag är juh så rädd om er!

Igår hade vi besök också. Min kusin Helen och hennes söta Wilmer var här. Barnen stojjade på som vanligt. :) Alltid lika kul att se dom leka. Fina presenter fick vi också, Tack snälla söta! Vi blev så glada. Adrian fick ha sin nya tröja på dagis idag. ;)

Ska försöka hinna knäppa lite bilder på en del presenter som Oliwer fått och lägga in här. :)

Publicerad: klockan 09:54:28.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 10:50:02.
Postat av: Nora
Jag hade också problem att logga in på min blogg igår :/ Angående blodsockret, kan det ha varit en rekyleffekt kanske? Om han har legat lågt under natten och kanske inte vaknat?
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0