Ett under att min dotter inte ätit GUL SNÖ!
Idag då vi gick hem ifrån dagis så satte sig Tindra väldigt nära en gul fläck i snön..som mamma kände jag att jag ville varna henne för den gula snön.

Jag: -Tindra, vet du varför snön är GUL?
Tindra: - Ja det är BANAN..

Hahaha..jag kunde bara inte hålla mig för skratt..sötunge! :)

När hon fått veta att det var hund och katt kiss tyckte hon det var rätt äckligt och jag kan känna mig trygg med att hon inte kommer leka i GUL snö och ännu mindre stoppa den i munnen. :)



Publicerad: klockan 16:30:31.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 16:43:44.
Postat av: Amanda
Men tack :) Gullig du är :)
Postad: klockan 19:03:22.
Postat av: Jossan
Hahaha, ja det skulle ju kunna vara banan, vad vet du om det? ;P
Postad: klockan 20:26:15.
Postat av: Maria
HaHa, banan! De är allt härliga de små liven:-)

Hoppas att det är bättre med Oliwer i dag.



Kram Kram
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0